Asiakaspalvelukyselymme paljasti, että lämminhenkinen palvelu ilahduttaa yrittäjiä

Toteutimme alkuvuodesta asiakkaillemme laajan kyselyn, joka antoi meille suoraa palautetta, auttaen tunnistamaan järkeviä kehityskohteita. Asiakkaat kokivat Bofficen asiakaspalvelun ystävällisenä ja asiakaslähtöisenä. Toimitilojen koettiin olevan edullisia ja hyvällä sijainnilla, ja kokonaisuus tuntuu asiakkaista joustavalta, helpolta ja yksinkertaiselta.

Saimme runsaasti vastauksia asiakkailtamme (vastaus-% 43), mikä kertoo aktiivisuudesta ja kiinnostuksesta palvelukokemustamme kohtaan. Mittaamisen ja seurannan avulla saadaan selville, mikä on keskeistä asiakaskokemuksessa, kun mahdollistetaan asiakkaalle tyytyväinen hymy. Arvokkaan palautteen perusteella olemme työskennelleet kevään aikana toiveiden toteuttamiseksi ja parannusehdotusten huomioimiseksi.

Alla olevasta taulukosta on helppo havainnoida tärkeimmät kehityskohteemme ja ruusuja keränneet kokonaisuudet. Otimme tiedotuksen kehittämisen, peruspalveluiden optimoinnin ja kohdekohtaiset erot syvälliseen tarkasteluun ja työn alle, sekä analysoimme asiakaspalvelumme onnistumiset.

Asiakkaiden antamat arviot (asteikolla 1–5).

Suositteluhalukkuuden keskiarvo 8,8

Bofficen asiakastyytyväisyydestä vastuuta kantava Heini Sandén kertoo, että Bofficen toimistohotellin peruspilarit punnittiin kyselyssä perusteellisesti:

“Saimme paljon positiivista palautetta erityisesti asiakaspalvelun osalta, josta olemme valtavan kiitollisia. On mahtavaa, että palvelumme on tuntunut asiakkaista ketterältä, lämpöiseltä ja ystävälliseltä!” Bofficen asiakaspalvelu ja reagointi (keskiarvo 4,4 /5) oli iloinen signaali tiimillemme siitä, että olemme oikeilla raiteilla. Menestyimme siinä palvelualueista parhaiten.

“Perustoimistokonseptina aivan loistava.” (Asiakas, Hakaniemi)

“Kaikki on toiminut todella sujuvasti, sovitusti ja asiallisesti.” (Asiakas, Kallio)


“Parasta on joustavuus ja asiakaslähtöinen henkilökunta.” (Asiakas, Kallio)


“Asiakaspalvelusta saa nopeat vastaukset ja aina on saanut jonkun nopeasti kiinni. Asioihin on reagoitu.” (Asiakas, Hakaniemi)

Saatuja parannusehdotuksia huomioidaan portaittain kevään aikana. Helmikuusta lähtien olemme kasvattaneet muun muassa toimistotarkistusten tiheyttä, jotta saamme aikaisemmin tietoa mahdollisista ongelmista tai puutteista. Maaliskuussa lanseerattiin pilottikäyttöön uusi asiointiportaali, jonka toivomme helpottavan toimistoihin liittyvän tiedon hallintaa ja löytämistä tulevaisuudessa.”

(Asteikko 1-10)

Sana on aina vapaa!

Palautteen perusteella yleinen kokemus Bofficen konseptista ja palvelusta on hyvällä tasolla (keskiarvo 4,2/5). Suositteluhalukkuuden keskiarvoksi muodostui peräti 8,8/10.

 “Sujuva ja ystävällinen palvelu. Jos joku asia ei toimi, niin se hoidetaan pian kuntoon.” (Asiakas, Kallio)

“Joustava ja ystävällinen asenne.” (Asiakas, Kamppi)

Asiakkaiden tukena ketterästi

Kevään aikana tehtävät parannustoimet liittyvät palautteista kerättyihin toiveisiin erityisesti yleisten tilojen viihtyisyyden (keskiarvo 3,8/5) sekä tiedotuksen ja ohjeistamisen parantamiseen. Otamme mielellämme palautetta vastaan jatkuvasti, eli meihin voi olla yhteydessä aina kun siltä tuntuu.

Kuuntelemme toiveita ja reagoimme tarpeisiin

Olemme sitoutuneet kuuntelemaan asiakkaitamme ja ottamaan heidän mielipiteensä huomioon toiminnassamme. Kehitämme palvelujamme jatkuvasti saatujen toiveiden ja tarpeiden mukaisesti.

Joustavuus ja läpinäkyvyys

Pyrimme jatkuvasti parantamaan toimintaamme ja tarjoamaan joustavia sekä läpinäkyviä palveluita asiakkaillemme. Tämä tarkoittaa avointa viestintää, selkeitä ohjeita ja nopeaa reagointia asiakaspalautteisiin.

“Itsenäiselle yrittäjälle tärkeää on vapaus luoda tilasta omanlainen sekä se, että paikalla ei ole virkailijaa, joka hallinnoi ja valvoo tilaa.” (Asiakas, Etu-Töölö)


“Meillä Bofficella on koossa ketterä, lämminhenkinen ja asiakaskokemukseen panostava tiimi. Emme ole ulkoistaneet asiakaspalveluamme ja meihin saa yhteyttä helposti, ilman monimutkaisia polkuja. Sopimuksen päivittäminen, toimitilan vaihtaminen tai muut muutokset tilatussa palvelussa onnistuvat myös helposti. 

Tavoitteenamme on, että yrittäjä saa toimistohotelleistamme työhuoneen tai toimiston läpinäkyvällä ja mahdollisimman kustannustehokkaalla hinnalla niin, että kaikki tarvittava kuuluu vuokraan. Boffice tulee sanoista basic office, ja haluamme tarjota sen erinomaisella asiakaskokemuksella”, Sandén kiteyttää.

Edellinen
Edellinen

Bofficen asiakkaan, OIT Isännöinnin Janne Kukkosen vinkit kesälomakaudelle: opas pienille tiimeille ja yksinyrittäjille

Seuraava
Seuraava

Millainen on hyvä työhuone?